שערים לגיוס - חוות דעת פסיכיאטרית לצבא
 

074-769-14-84

חוות דעת פסיכיאטרית לצבא

זקוקים לחוות דעת מקצועית של פסיכיאטר לפני הגיוס או במהלך השירות?


אם אתם מעוניינים להגיש בקשה הנוגעת למצב הנפשי שלכם מול צה"ל או מול כל גורם בריאות הנפש בשירותי הביטחון בישראל, תוכלו לעשות זאת באמצעות חוות דעת פסיכיאטרית לצבא. חוות הדעת ניתנת על ידי קצין בריאות נפש (פסיכיאטר או קב"ן "אזרחי") והיא יכולה לסייע לכם בהקלת תנאי השירות והתאמתם למצבכם הנפשי ואישיותכם. חוות הדעת של פסיכיאטר במכון פרטי אינה מחייבת את את צה"ל אך ברוב המקרים יש לה משמעות וחשיבות מכרעת בקידום התהליכים הנדרשים עבור המבקש. למערכת הצבאית "שפה" ייחודית וחשוב לפנות לאנשי מקצוע שמבינים ודוברים אותה. אנשי המקצוע שלנו בשערים לגיוס הם בדיוק מה שאתם מחפשים! חוות הדעת מפסיכיאטר במקרה זה היא כלי יעיל לקיצור התהליך וייצוג  שלכם מול המערכת הצבאית בישראל.

חוות דעת פסיכיאטרית לפני גיוס


השירות הצבאי בישראל הינו חובה ולמרות החשיבות שלו לביטחון המדינה, ישנם צעירים בני 18 אשר אינם מסוגלים לתפקד היטב בכל תפקיד שיתנו להם במהלך השירות הצבאי. מצבים נפשיים ורגשיים יכולים בהחלט להשפיע על היכולת של חייל לתפקד בתפקידים קרביים, לאחוז בנשק או לנהוג בטנק או בנגמ"ש. חוות הדעת הפסיכיאטרית מאפשרת לציין את כל הנושאים הרגשיים המקשים עליכם לשרת בתפקידים מסוימים או בתפקידים בשירות הצבאי באופן כללי. חוות הדעת הפסיכיאטרית רלוונטית גם במקרים בהם חייל מתקשה בתהליכי הגיוס ומעוניין להתגייס למרות שהצבא אינו רוצה לקבל אותו ליחידות מסוימות או לשירות צבאי באופן כללי עקב סעיף נפשי.

איך חוות הדעת תעזור לכם?



ישנן 3 פעולות עיקריות שחוות הדעת הפסיכיאטרית יכולה לסייע לכם באופן ישיר. פעולה אחת היא גיוס לשירות צבאי מלא או חלקי בצה"ל למרות שיש לכם קשיים נפשיים או הסתגלותיים ואפילו סעיף נפשי או פרופיל נפשי. פעולה זו רלוונטית גם למהלך השירות הצבאי עצמו ובעיקר לאחר אירוע נפשי במהלך השירות. פעולה שנייה שניתן לקדם בצורה יעילה באמצעות חוות הדעת של הפסיכיאטר, היא יציאה מהשירות הצבאי בכל שלב במהלך השירות במטרה לקבל פטור משירות צבאי. הסיבה יכולה להיות קשיי הסתגלות, מחלות נפש שהתגלו תוך כדאי השירות או כל עניין נפשי או רגשי אחר (גם דיכאון במהלך השירות הצבאי). פעולה שלישית שתוכלו לקדם באמצעות חוות הדעת היא מול גורמים משפטיים בצבא, במידה ונקלעתם למצב המצריך זאת.

איך מוציאים חוות דעת מפסיכיאטר?


חוות דעת פסיכיאטרית לצבא מוציאים באמצעות פנייה למכון מקצועי המתמחה בכך. כתיבת חוות הדעת מתבצעת לאחר פגישה אחד על אחד עם פסיכיאטר בעל ניסיון בתחום הצבאי וקב"ן "אזרחי" (קב"ן לשעבר). חוות הדעת תיכתב בצורה מקצועית וברמה גבוהה ורק עבור מקרים אשר רלוונטיים להוצאת חוות דעת פסיכיאטרית. אם אתם זקוקים לחוות דעת מקצועית ואמינה של פסיכיאטר בעל ניסיון בתחום בריאות הנפש בצה"ל בפרט ובכוחות הביטחון בארץ בכלל, מומלץ לכם לפנות לצוות המקצועי שלנו במכון שערים לגיוס. המכון שלנו עוסק באבחון והערכה מקצועית למתמודדים עם בעיות שונות הנוגעות לתחום הנפשי והרגשי, במטרה לקדם תהליכים רלוונטיים של הנבדק במצבים שונים מול גורמי הצבא. בנוסף לכך, אנחנו מסייעים לחיילים בשירות סדיר וקבע למצות את הזכויות שלהם בכל הנוגע לרקע נפשי או רגשי ומנגישים להם את כל המידע הרלוונטי למקרה שלהם.

חוות דעת פסיכיאטרית לצבא


לקבלת פרטים נוספים על חוות דעת פסיכיאטרית לצבא, התקשרו אלינו למכון שערים לגיוס ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים. הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, בעלי רקע צבאי עשיר ומגוון.
 

מלשב"ים

חיילים בחובה

אנשי קבע ומילואים

יחידות מיוחדות ומובחרות

השערים לגיוס

play4, play, media control, audio

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מלאו את הטופס