פתרונות לאנשי קבע | שערים לגיוס
 

074-769-14-84

פתרונות לאנשי קבע

אילו בעיות אנשי קבע נתקלים בהם במהלך עבודתם? אנשי קבע מהווים חלק חשוב ונכבד ממערך החיילים בצבא. בכדי שאיש קבע יוכל להמשיך בתפקידו הוא נדרש לעלות בדרגה כל תקופה מסויימת ולהתקדם בתפקיד שלו, אחרת לא יוכל להמשיך לשרת כשאיש קבע. בשיטת תמריצים זו איש הקבע נדרש להשקיע בעבודותו ולהתקדם בתפקידים אם הוא מעוניין להישאר כאיש קבע. לעיתים בעיות אישיות, משפחתיות או נפשיות פוגעות בתפקוד של איש הקבע לתקופות מסויימות ויכולות לפגוע בהעלאה שלו בדרגה וכך לסכן את עבודתו. אילו פתרונות לאנשי קבע מוצעים היום? איש קבע הנתקל בבעיה אשר פוגעת בתפקוד שלו ביחידה בה הוא משרת, יכול לפנות למכון פרטי אשר מספק עבורו אנשי מקצוע איכותיים מתחום בריאות הנפש ומהתחום המשפטי. מלבד אנשי קבע, גם אנשי מילואים יכולים להשתמש בשירות זה בבעיות המופיעות במהלך השירות שלהם. 

פתרונות לאנשי מילואים

אנשי מילואים אשר משרתים ביחידה שלהם וזקוקים לעזרה בנושאים רגשיים ונפשיים, יכולים לפנות לקב"ן (קצין בריאות נפש) אזרחי אשר מכיר את המערכת הצבאית ויכול לעזור לאנשי המילואים בבעיות הצצות במהלך השירות הצבאי במילואים. מלבד בעיות הקשורות לנפש, גם בעיות משפטיות ניתן לפתור בעזרת מכון פרטי. פתרונות לאנשי מילואים בתחום המשפטי הם רלוונטיים במקרים בהם חייל בשירות מילואים מואשם בעבירה מסויימת במהלך השירות שלו. מלבד חיילים במילואים וחיילים בקבע, גם חיילים בשירות חובה יכולים לפנות לעזרה מגורם חיצוני למערכת הצבאית בנושאים הקשורים לבריאות הנפש ולמשפט צבאי. 

פתרונות מקצועיים לחיילים בחובה

אחת הבעיות של המערכת הצבאית היא לוודא כי חייל בשירות חובה יסיים שירות צבאי מלא. בעיות אשר פוגעות בתפקוד של חיילים בשירות חובה מונעות מחיילים רבים לסיים את השירות במלואו. מכון פרטי מציע פתרונות מקצועיים לחיילים בחובה הנמצאים בבעיות הקשורות לנפש או לבעיות הקשורות לתחום המשפטי. 

פתרונות לאנשי קבע דרך מכון שערים לגיוס

מכון שערים לגיוס מציע פתרונות מקצועיים לאנשי קבע הזקוקים לעזרה מאנשי מקצוע בתחום הנפשי או המשפטי. אם אתם מחפשים פתרונות לאנשי קבע, אתם מוזמנים לפנות למכון שערים לגיוס. צוות המכון מספק פתרונות מקצועיים לאנשי קבע בכל רחבי הארץ ועוזר להם לשפר את התפקוד במהלך השירות הצבאי. 
 

מלשב"ים

חיילים בחובה

אנשי קבע ומילואים

יחידות מיוחדות ומובחרות

השערים לגיוס

play4, play, media control, audio

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מלאו את הטופס