חוות דעת לפני גיוס | שערים לגיוס
 

074-769-14-84

חוות דעת לפני גיוס

הילדים שלכם נמצאים בשלבים האחרונים לקראת גיוס? כדאי לכם לדעת כי ניתן היום לקבל חוות דעת לפני גיוס מקב"ן לשעבר בכדי להתאים את התפקיד למצב הנפשי של הנער או הנערה הנמצאים לקראת גיוס. על מנת שיהיה אפשר להתאים את התפקיד לנער או לנערה המתגייסים לשירות הצבאי, מומלץ להגיע ללשכת הגיוס עם המסמכים המתאימים הכוללים המלצות מגורם מקצועי בתחום הפסיכולוגיה. מלבד נערים ונערות לפני גיוס, גם חיילי מילואים יכולים לקבל המלצות מגורם מקצועי. 

חוות דעת לחיילים במילואים

חיילים במילואים נדרשים לעיתים רבות לתפקד במקומות או בתפקידים שאינם מתאימים למצב הנפשי שלהם. באמצעות חוות דעת לחיילים במילואים ניתן לעזור לחייל להגיע לתפקיד המתאים לו בכדי לבצע את השירות באופן מלא ותקין. מקרים מסויימים שבהם נדרש להציג את המסמכים הללו הם מקרים בהם יש צורך בפניה לבית דין צבאי.

חוות דעת פסיכיאטרית לבית הדין הצבאי

חיילי מילואים אשר ביצעו עבירה במהלך שירות המילואים שלהם, ידרשו לעמוד בפני בית דין צבאי. בתיקים מסויימים בית הדין הצבאי דורש מסמכים מאנשי מקצוע בתחום הפסיכיאטריה. חוות דעת פסיכיאטרית לבית הדין הצבאי ניתן לקבל דרך מכון המתמחה בתחום הנפשי והמשפטי בשירות הצבאי.  

טיפול בחיילים באמצעות אנשי מקצוע

אם אתם מחפשים גורם מקצועי לטיפול בחיילים, אתם מוזמנים לפנות למכון שערים לגיוס המספק שירות מקצועי לאלפי חיילים או מלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון) ברחבי הארץ בכדי להפוך את השירות בצבא לחוויה מצמיחה ומחזקת. אנשי המקצוע של שערים לגיוס כוללים עורכי דין בתחום הדין הצבאי וקציני בריאות נפש (קב"נים) לשעבר המומחים בטיפול במקרים שונים ומורכבים של חיילים לפני גיוס או במהלך השירות הסדיר והמילואים שלהם. 

חוות דעת לפני גיוס דרך מכון שערים לגיוס

אם אתם זקוקים לחוות דעת לפני גיוס, אתם יכולים ליצור קשר כבר עכשיו עם מכון שערים לגיוס ולקבוע פגישה עם אנשי המקצוע של המכון מתחום בריאות הנפש. מכון שערים לגיוס חרט על דיגלו את השירות הצבאי המותאם לכל חייל וחיילת. למכון שערים לגיוס יש אינספור המלצות מחיילים ומלש"בים שבזכות המכון הצליחו לעשות שירות צבאי מלא, משמעותי ומחזק. לפנייה למכון שערים לגיוס ניתן להשאיר פרטים באתר. 
 

מלשב"ים

חיילים בחובה

אנשי קבע ומילואים

יחידות מיוחדות ומובחרות

השערים לגיוס

play4, play, media control, audio

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מלאו את הטופס