התאמת סוג שירות לחייל | שערים לגיוס
 

074-769-14-84

התאמת סוג שירות לחייל

האם ניתן לעשות התאמה בין החייל לשירות הצבאי שלו? נהוג לחשוב כי הצבא בוחר עבור החייל את התפקיד עבורו בהתאם לצרכים של הצבא, אך היום ישנה גישה אחרת שאומרת כי התאמת סוג שירות לחייל או לחיילת יפיקו את המירב לשני הצדדים בצורה אופטימלית. כלומר, אם החייל נמצא במקום המתאים לו מבחינת יכולות ומצב נפשי, אז הוא ישפר את היכולות האישיות שלו ויתן תפוקה טובה יותר ושירות יעיל יותר לצבא. היום ניתן להיעזר בגוף חיצוני לצבא בכדי לעזור למלש"בים (מיועדים לשירות ביטחון) להגיע לתפקידים אשר יתאימו להם באופן מלא. נושא ההתאמה לשירות הוא רלוונטי גם במקרים בהם המלש"בים מעוניינים להתקבל ליחידה מובחרת. 

הכנה לראיונות ליחידות מובחרות

המוטיבציה של נערים ונערות לשרת ביחידה מובחרת היא אידאלית עבור הצבא, אך יש צורך לבחור במלש"בים המתאימים לתפקידים הללו בצורה מושלמת. באמצעות אנשי מקצוע המבצעים הכנה לראיונות ליחידות מובחרות, ניתן להביא את המלש"ב לתפקיד אליו הוא רוצה להגיע. ההכנה לראיון נעשית על-ידי פסיכולוגים עם ניסיון בתחום הצבאי המכירים את דרישות המערכת הצבאית. יש אפשרות להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום הפסיכולוגיה או הפסיכיאטריה מהאזרחות גם בזמן השירות הצבאי בכדי להביא את החייל
לתפקיד הרלוונטי עבורו. 

התייעצות עם קב"ן אזרחי במהלך השירות

מכיוון שהמסגרת הצבאית יכולה להיות נוקשה עבור החיילים המשרתים בה, לעיתים נדרש ייעוץ עם קב"ן מהאזרחות. התייעצות עם קב"ן אזרחי במהלך השירות יכול לעזור לחייל לפתור בעיות אשר פוגעות בשירות הצבאי שלו וגם במערכת הצבאית או ביחידה בה הוא משרת. מעבר לכך, ההתייעצות יכולה לעזור לחייל לקבל חוות דעת מקצועית על מנת לעזור לו להגיע לתפקיד אחר ביחידה או לעבור ליחידה אחרת. 

ייעוץ לחיילים לשינוי תפקיד ביחידה אחרת

אם אתם מעוניינים לפנות לייעוץ לחיילים בכדי להגיע לתפקיד אחר בשירות הצבאי שלכם, אתם מוזמנים לפנות למכון שערים לגיוס. המכון מספק ייעוץ מקצועי בתחום המשפטי והנפשי לנערים ונערות לקראת שירות וחיילים בשירות הסדיר או המילואים. 

התאמת סוג שירות לחייל דרך מכון שערים לגיוס

מכון שערים לגיוס מאפשר לכל חייל או חיילת לעשות התאמת סוג שירות לחייל בכדי שהתפקיד בצבא יהיה משמעותי ומצמיח.
 

מלשב"ים

חיילים בחובה

אנשי קבע ומילואים

יחידות מיוחדות ומובחרות

השערים לגיוס

play4, play, media control, audio

רוצים לקבל פרטים נוספים?

מלאו את הטופס